snow

Thursday 10 May 2012

~keRaNa ApA AwAk MeMbEnCi SaYa~

hurm .. cam na best skarang izzat ..
bgus larh dya pown da tawuk kan ..
hurm .. cam na ley jady cam nie izzat ..
kau da lukakan atie dya ... seblom 2 ..
cam na dya tawuk .. mesty ad owng g tau dya kan ..
KAWAN MAKAN KAWAN ..
hurm .. x sngka dya snggup wat cam nie ..
kerana (#**$&&#) huh ..!!!!
malas arr pikir .. masalah asrama belom selesai ..!!
slalu aku jdi MANGSA ...
awat aku nie jahat sngt ka ..
semua aku wat x btul .. smpai aku kena tanggung perasaan nie ..!!
MANGSA BULI ... (mental ) .. hurm .. maybe x paham kan ..
kenapa aku jadi cam nie .. aku malas arr nk pikir ..
bukan semua smpurna .. aku nie bukan malaikat ..
bukan nabi .. xpi aku pown punya hati prasaan ..
apapown aku x snggup tinggai asrama ..
sebab mak aku .. aku kena bljar ..
bukan bercinta ... huh!!!!! hati aku sebenarnya x terbuka lgi ..
TUTUP !!! tapi diketuk oleh wanita yg bernama S_$ hurm ..
x kisah arrr biar ja .. wat masa skrang .. aku kena wat x tawuk ..
izzat ... i'm sorry ya .. bukan x sudi .. biarlarh hati saia nie menerima awak . ..
huh!!!!!!!!  WHAT EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment